CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 7 augusti 2011

Regn, kräftskiva och filmmys

Damn vad det regnar just nu, verkligen öser ner här ute vid sommarstugan! Ska inte klaga för mycket eftersom denna vecka har bjudit på många soliga sköna dagar, igår var inget undantag. Hade lite kräftskiva och hade även en massa räkor, pajer och kantarelltoasts, omnomnom! ;) brukar alltid ha det såhär när sommaren börjar gå mot sitt slut, vilket den ju faktiskt gör.

Tänkte alldeles snart fixa lite popcorn och mysa ner mig med min pojkvän framför några filmer, blir en riktigt slapp dag idag. Ikväll är det tänkt att det ska bli raid också, gammal content får vi köra eftersom vi plöjde igenom hela Firelands normal i onsdags. Hoppas bara att vi inte får sådant sjukt oväder som vi får här ibland - då händer det att internet ryker. Vågar inte riktigt ha datorn ikopplad heller när det brakar loss, så kul är det inte att köpa ny igen, haha. Får hoppas på att det bara håller sig till detta mysiga regn :)

5 kommentarer:

Piranah sa...

Åska är mysigt, men jag vågar inte heller ha datorn ikopplad, hehe :D Jag har varit ute i regnet hela dagen! Det var blött. ;) Fast som tur är var det en del uppehåll och lite sol i slutet av dagen här ;)

Steph sa...

Haha vår ena dator gick en gång när blixten slog ner, tillsammans med modemet som började brinna, det var lite scary faktiskt :p så har passat mig sedan dess!

Akrie sa...

Kräftskiva! Jag älskar kräftor! ;)
Jag rycker allt när åskan går. Vågar inte chansa :/

Steph sa...

Haha nej bäst att inte göra det, kan bli dyrt!

E sa...

Hörde jag update?

Skicka en kommentar