CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 14 augusti 2011

Kalmarit på besök i Göteborg

Nu har jag inte hunnit skriva här på flera dagar - och blir nog ganska upptagen framöver med tyvärrr. Påbörjar mina studier imorgon vilket jag är ganska nervös över eftersom min bok inte har kommit fram än och jag dessutom är i Göteborg just nu, är ju dock distanstudier så borde fungera. Bara boken dyker upp imorgon så är allt frid och fröjd!

De senaste dagarna har varit jätteroliga, Hugo var här i Göteborg och hälsade på (warlocken Neweqa i vår guild), så han jag & Stefan drog till Liseberg! Jag blev övertalad, rättare sagt mer eller mindre tvingad, att åka Balder med dem. Jag är så oerhört höjdrädd och nojig att saker ska lossna och gud vet allt så jag var livrädd, haha. Men kul var det! Stefan och Hugo spelade som vanligt bort en massa pengar - Stefan lyckades vinna två gosedjur och Hugo vann 2 ynka plopp som efter allt spelande kostade ungefär 100 kr styck, haha. Nåja, det är ju ganska beroendeframkallande att spela ;)

Vi hann även med en liten runda på stan och jag hittade äntligen en passande päls (ja, fake, har knappt råd med en skabbräv annars)! Stefan var gullig och betalade halva åt mig så att jag skulle ha råd, är ganska knapert med pengar nu tills studiebidraget börjar rulla in. Tack igen älskling! :D

Nej nu får jag sluta skriva, blir alldeles för mycket och ingen kommer orka läsa ;) spela har jag för övrigt inte gjort överhuvudtaget på senaste men ikväll blir det raid :) puss!

4 kommentarer:

Tyranni sa...

Vad ska du studera? ^^

Steph sa...

Läser upp betyg på Komvux :) först ut blir Textkommunikation!

Tyranni sa...

Lycka till och hoppas att boken kommer snart! ^_^

Steph sa...

Tacktack!

Skicka en kommentar