CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 14 augusti 2011

Taggar morgontåg

Här sitter jag på min lilla minilaptop och försöker komma på ett bra sätt att underhålla mig själv, (så det blev ett blogginlägg!) haha. Blev lite ändrade planer för kvällen då vi insåg att Stefans mamma ska ha med sin dator till Danmark och hon åkte precis, så tanken var först att jag skulle stå över raid så det i alla fall fanns tanks till kvällen. Efter ett litet familjemöte (haha) blev det dock så att Stefan också kommer stå över eftersom han har sitt körkortsteoriprov imorgon, då är det ju faktiskt betydligt bättre att han ägnar dessa sista timmar åt att plugga stenhårt.

Det här är nog den största nackdelen med att spela tillsammans när man är ett par, när den ena är borta så är oftast den andra det med. Ibland kan det dock inte hjälpas. Hoppas att vi kan köra en extraraid tisdag istället, får se vad alla andra tycker om det!

Lite synd men samtidigt känns det som ett klokt beslut. Stefan har misslyckats med teoriprovet ett antal gånger redan och då är det kanske bäst att inte chansa. Eftersom han behöver sin dator till testproven så får jag använda denna lilla sega dator istället. Tänkte försöka se över lite kommande uppgifter till skolan, fast allting tar ju år att starta just nu. Vet inte vad som hänt med datorn men något lär ju vara fel, haha.

Kommer förmodligen bli tvungen att ta tåget härifrån redan på tisdag, klockan 6 på morgonen. Blir lagom trögt :( blä. Insåg dock att plugget lär bli alldeles för svårt utan boken efter att jag fick tillgång till studierummet idag. Livet. Det här är inte riktigt min dag om man säger så!

1 kommentar:

Skicka en kommentar