CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 16 augusti 2011

Shannox hc död!


Here we go. Har sovit lite mindre än fyra timmar inatt, var ju raid och sen fick jag packa ganska så panikartat. Blev upp klockan 4.30 imorse, tåget gick ganska smärtfritt och ända sedan jag kom hem har jag pluggat ikapp gårdagen + idag, blev inte klar förrän nu, phew!

Gårdagens raid gick i alla fall ganska så bra! Började med att döda Rhyolith och Baleroc för att sedan knata vidare till Shannox och köra honom i hc. Vi prövade lite olika taktiker, fick ett bra try på 2% och efter det några mindre bra för att sedan i sann F10-anda döda bossen på kvällens sista försök. Så det ska vara!

Nu får det nog bli att sova en liten stund, känner mig ganska så död, haha.

1 kommentar:

kjuk sa...

De e så fint att få sista tryet som en kill:D Alltid lika underbart. Nu e de bara nästa hc boss som ska ner, rhyolith kan jag tänka mig de blir.

Skicka en kommentar