CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 18 augusti 2011

Vad vill ni se mer av?


Jag har märkt att mina besökare har ökat lite (även om det hoppar en del fram och tillbaka, min uppdatering är ju inte jättebra alltid, haha), men jag får fortfarande väldigt få kommentarer. Själv är jag inte så bra på att kommentera så mycket hos andra heller, försöker i mån av tid ;) så ska inte klaga allt för mycket. Hur som helst är det ju så mycket roligare när man får lite respons på inläggen! Därför vore det kul att veta lite vad ni vill se mer av i bloggen? Vad är intressant att läsa om? Kan vara väldigt bra för mig att veta och kanske även inspirerar mig lite eftersom jag haft lite bloggtorka på senaste, minst sagt!

Har för övrigt suttit och kollar lite på presskonferensen från Gamescom där de pratar om patch 4.3. Jag är ärligt talat lite besviken över att Deathwing kommer redan, men det är väl som det är!

Nu ska jag plugga färdigt för dagen och sedan får det nog bli lite archaeology!

9 kommentarer:

Tyranni sa...

Tycker att det är kul att läsa om F10's progress och liknande. Du har en bra blandning på det du skriver och borde egentligen inte ändra något i mina ögon. Det är trevligt att läsa om ditt samlande ibland, raid ibland och bara allmänna saker andra dagar. ^^ Så jag är då nöjd. :P

Erik sa...

De vill ju att expansionerna inte ska vara så utdragna, tänk hur länge ICC fanns, blev ju sjukt tråkigt.

Steph sa...

Tyranni: Haha tack så mycket :)

Erik: Ja det säger jag ingenting om, men den ursprungliga planen var ju att det skulle finnas ytterligare en raid i denna expansion, men de skrotade ju de planerna, vilket jag tycker är synd. Gillar inte riktigt att Cataclysm verkar bli så kort. Att de dessutom släpper nästa raid så snart gör att jag förmodligen inte hinner få min legendary om det går så segt som det gör just nu, MORR!

kjuk sa...

Måste hålla med tyranni där med bloggen, mycket fin struktur på de eftersom de inte bara handlar om 1 sak. mounts, raid och pets som de offtast handlar om är mycket underhållande att läsa:)

Sen som erik sa att icc var ganska länge, true men vanliga guilder kom ganska långt men nu kommer de bra guilderna cleara allt och de normala ligga efter, när nästa del kommer 4.3 kommer gearet göra att bra guilder clearar de mycket snabbare än de normala guilderna. Visst att de bra guilderna ska ha nånting för att cleara de snabbt men tycker alla ska ha samma grund för att komma långt när en ny del släpps:)

Sofia/Akrie sa...

Jag gillar det som det är. :D
Är själv dålig på att kommentera. x) Men jag lovar att jag alltid läser dina inlägg :D

Edholm sa...

Ingen höjdare på att kommentera men tycker att det du skriver om är bra som det är. Personligen så är jag mest intresserad av dina achievements och annan gathering då det var mitt största intresse då jag spelade WoW och jag kan därför få min WoW upplevelse av att läsa din blogg istället för att sitta och nöta själv då jag ledsnat. :)

Steph sa...

Tacktack Kjuk, Sofia & Edholm! :) känner att jag också behöver bli bättre på att kommentera ibland, haha!

Azielix sa...

It's a complete and utter fail they cancelled the abyssal maw they promised it a month or two ago now a U-TURN, and ask for Deathwing being the next raid I never saw him apart from questing :P think blizzard have failed this expansion it had nothing on the LK.

I still read up though i'm not playing ;)

Piranah sa...

Jag tycker det är bra som det är :)

Skicka en kommentar