CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 23 september 2011

Brewfest på warriorn!


Nu har jag inte bloggat här på ett tag! Har haft fullt upp med den nya kursen och tyvärr med att vara förkyld också. Blir alltid förkyld vid skolstarten, slår aldrig fel! Den här gången var det ju dock inte jag som började skolan utan min käre lillebror som kom hem och var förkyld och smittade hela familjen, haha.

Hur som helst så har ju såklart spelat lite också när jag inte haft annat att göra! På raidfronten är det inte bra alls just nu eftersom vi saknar så pass mycket folk att vi inte kört något alls. Eftersom all content är så kraftigt nerfat skulle det ju vara bra att gå in och döda lite hc-bossar (och det känns hur tråkigt som helst att inte tagit flera innan nerfen förstås, gillar inte nerfs). Vi får väl se när vi är på benen igen! Förhoppningsvis snart.

Så istället har jag jobbat med Brewfest-eventet! Cidien har ju redan mounts och titeln sedan några år tillbaka, samma sak med Eponah som dock saknar ram men det är ju bara att köra varje dag och hoppas. Just därför blev det Cidz tur att få titeln i år! Så jobbar för närvarande med dailies för achieves åt henne. Imorse hade jag tur och fick både remote och Kodon i bagen från Coren, så nu saknas bara ram för henne med! :)

2 kommentarer:

Dreadlords sa...

Cidien tråkigt o höra att ni inte kommer iväg på raids, du får samla ihop dina raiders o komma över till oss i Dreadlords på Hellscream då får du raida 4 dagar i veckan :). Lycka till med kursen.

//Dreadlords

Steph sa...

Haha ja, kanske borde göra det! Tack så mycket :)

Skicka en kommentar