CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 12 september 2011

Camel-Hoarders of Fantastic Ten

Har ägnat en stund åt archaeology nu på kvällen och flög runt i Uldum för att gräva upp Tol'vir fragments när NPCScan plingade till om ytterligare en Camel Figurine. Satt på Skype med Hugo så var bara att skrika lite på honom och summa honom direkt till figurinen. Visade sig vara den rätta så han blev summad till bossen och fick mount+titel, woho!

Ganska kul att det tog hur lång tid som helst för mig att få min egna men när man summar dit någon annan så får den direkt, haha, goda gärningar lönar sig kanske? ;) Hoppas på att hitta en ytterligare till min käre pojkvän senare eftersom han också är ganska sugen på titeln. Eller så får han leta själv! ;)

7 kommentarer:

Lec sa...

De va väldigt snällt! Tackar!

Piranah sa...

:D Vilken tur!

Steph sa...

Hihi :D

Steph sa...

Piranah: Ja, verkligen! ^^

Lec sa...

tycker att de va skillat av mig dock:D

Steph sa...

väldigt skillat, gillar att du t.o.m åt buffmat hahaha

Susanna sa...

Jag har tyvärr lagt ner WoW för jag har inte någon tid. Tur att jag kan i alla fall följa dig och dina WoW-erövringar.
Angående det där med Facebook, håller helt med! Patetiska människor!

Skicka en kommentar