CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 12 september 2011

Nya musen!




Här är min nya spelmus som jag fick i födelsedagspresent! Har tidigare använt Logitech's G9 som jag var väldigt nöjd med, men den hade hunnit bli ganska sliten genom åren och därför var det på tiden att jag fick en ny.

I jämförelse med G9 är min NAOS bra mycket smidigare, gillar det skarpt. Dessutom är designen jättesnygg. Man kan välja färg själv på LED-ljusen och jag använder just nu lila som på bilden ovan. Hade alltid rött på min gamla så måste ju bli lite förändring där med ;) Det följer även med vikter som man kan lägga in i den efter eget behag, själv använder jag allihopa.

Den nya har alltså i princip samma funktioner som min gamla, men som sagt gillar jag formen och utseendet mycket mer på denna, så det är ju hur bra som helst! :) Nu är det bara den efterlängtade skärmen som ska beställas så har jag allt jag behöver i datorväg!

4 kommentarer:

kjuk sa...

jo de e allt en finfin mus dedär. go form för handen och mycket snygg. kan nog komma till bra användning:)

Steph sa...

Ja verkligen :)

Fell sa...

Ameeen jeeez va snygg!!!!

Steph sa...

Ja det tycker jag allt!

Skicka en kommentar