CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 17 september 2011

Min fjärde level 85: Warrior!

Nuu är äntligen min lilla pärla till warrior level 85! Har ju kanske inte varit den flitigaste levlaren utan istället bara levlat när jag känt för det - det blir ju så mycket roligare då!

Pimpade gearet lite direkt med Darkmoon-trinket, Zin'Rokh, valorbracers och justiceboots! Har även hunnit köra några dungeons och faktiskt tyckt att det var jätteroligt. Kul att spela melee som omväxling från caster! Brukar ju oftast inte tycka om att spela alts men just när man dingat och har allting framför sig är det roligt. Just det där att faktiskt behöva saker från instancerna och inte bara farma dem för valor.

4 kommentarer:

Sofia/Akrie sa...

Grattis bra kämpat. Min högsta alt är lvl 46 xD

Steph sa...

Haha tack!

Esset / Phille sa...

Tank ska du vara som jag var!

Steph sa...

Ja får väl pröva på det med, för kortare köer!

Skicka en kommentar