CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 10 oktober 2011

The Dedicated Few

Gårdagens raid blev inte riktigt som planerat och ganska kort (vart är alla bra spelare som INTE har problem med sina datorer eller internet?), så efter att Ragnaros dött drog vi iväg några stycken till Naxxramas 25 för att göra The Dedicated Few och för att återuppleva gamla minnen!

Det var jättemysigt och framför allt nostalgiskt att springa runt inne i Naxx igen. Mest kaotisk blev Gluth eftersom det var så många zombies, men det gick bra till slut! Saknar verkligen att köra 25man, även om vi var 5 personer igår men ändå haha! Minnena ;) Det var i Naxx jag verkligen, verkligen började tycka raidandet var kul, tack vare sällskapet på den tiden. Jag och Zeikfried fick ju faktiskt våra Undying-titlar tillsammans så extra kul att han har kommit till Fantastic Ten och kunde vara med igår inne i Naxx! Vi spelade en hel del med varandra i Var e VargeN :)

Fick tyvärr inte så många tierdelar och har ju dumt nog gjort mig av med all gammal tier jag hade. Men det är bara att fortsätta farma!

.. och för Heigan:



5 kommentarer:

Edholm sa...

Grattis! Du lär ju ha börjat spåra ur en aning på achievements nu :D

Steph sa...

Haha svårt att hitta saker man kan göra ensam, måste ha grupp till allting, om jag inte ska börja ta tag i lite pvp-achievements!

Erik sa...

Du vet nog vad jag vill skriva nu men skippar det för du vet ju ;)

Steph sa...

Jag är för lat! ;) för mycket plugg och för lite wow för att ha något att blogga om!

Sara ~ Candis sa...

SV. Ja så länge det är mycket snö och mysigt :D:D

Skicka en kommentar