CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 17 oktober 2011

Long time no see

En vecka sedan jag senast uppdaterade här! Det beror mest på att jag som vanligt pluggat en hel del, har inte haft så mycket tid över för att spela med andra ord. Dessutom var Stefan här i helgen och då blev det inte heller något spelande :) Raidmässigt händer det inte så mycket heller, har mest kommit saker ivägen när det ska läggas tid på Ragnaros heroic, vi behöver med andra ord fortfarande bra spelare!

Denna vecka har jag praktiskt samt teoretiskt prov i Grafisk Kommunikation, sedan är kursen över. Påbörjade det praktiska provet för någon timme sedan och det är faktiskt svårare än vad det såg ut. Fick en bild på en annons/artikel som jag ska avbilda i InDesign, så likt det bara går. Tycker det är svårt att veta exakta storlekar på bilder etc. men har ju en vecka på mig så förhoppningsvis löser jag det :) Efter det blir det förhoppningsvis lite bättre uppdatering här!

Nu måste jag återgå till provet, känns som det börjar bli dags för en kopp kaffe till också, så trött! Måndagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar