CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 4 oktober 2011

Det där med archaeology...


Dwarf: 30 (rare: 3 solved: 41)
Draenei: 10 (rare: 2 solved: 13)
Fossil: 17 (rare: 5 solved: 165)
Night Elf: 25 (rare: 7 solved: 413)
Nerubian: 8 (rare: 1 solved: 10)
Orc: 10 (rare: 1 solved: 13)
Tol'vir: 10 (rare: 3 solved: 219)
Troll: 17 (rare: 3 solved: 89)
Vrykul: 6 (rare: 1 solved: 18)
Sammanlagda solves: 981


Letade upp ett script som räknar ut hur många solves man gjort och såhär ser det ut för mig just nu. Jag lägger några timmar varje dag på archaeology och har bara den senaste veckan lagt ut 15000 guld på keystones till Tol'vir. Jag vill inte ens tänka på den sammanlagda summan för keystones med tanke på att jag har hållt på sedan Cata kom ut och de alltid legat för mellan 400-1500 guld styck.

Kort och gott är detta mount redan det mest tidskrävande och även ett av de dyrare hittils - och då har jag inte ens fått det ännu!

Hoppas verkligen att det dyker upp snart, för jag börjar bli lagom uttråkad av archaeology och lägger hellre farm-tiden på något annat mount nu. Fast ingen idé att byta förrän jag fått min battletank - skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar