CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 3 oktober 2011

Samsung TFT 27" P2770FH Rose Black


Nu är äntligen min nya skärm påväg hem till mig! En 27" blir det nu. Efter att ha använt 22" i flera år lär det bli något av en omställning, men jag är ju ganska van från att spela hemma hos min käre pojkvän ;) den skärm jag har just nu är också en Samsung och jag har varit nöjd med den från att jag fick den så när jag valde mellan tre olika skärmar fick det helt enkelt bli ytterligare en Samsung!

Bäst av allt är väl att jag inte behövde betala den själv, då den är en något försenad födelsedagspresent :)

3 kommentarer:

kjuk sa...

grattis till dig:D mycket fin och snygg skärm.

Nymphea sa...

Wow, vilken snygg skärm! Man vänjer sig rätt snabbt vid storleken ändå :) Grattis i efterskott :)

Steph sa...

Tackar! :) Ja den är verkligen skitsnygg!

Skicka en kommentar