CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 27 oktober 2011

Pureblood Fire Hawk

Jag och min nya phoenix utanför OS där vi skulle fixa drake för folk som behövde!
Idag fick vi ta och döda Ragnaros på normal eftersom man inte kan köra heroic när man kört andra bossar på normal (egentligen så skulle vi ju ha försökt progressat lite annars). Precis innan vårat try så fick jag ett Fortune Card (som säljer för 1k guld) då jag åt min buffmat. Läs texten på lyckokakan, haha! Den hade faktiskt rätt då jag nämligen fick min alldeles egna Pureblood Fire Hawk precis efteråt. Mount 157! Mycket glad! :) Tack alla guildies!

Två nya fantastiskt fina mounts på bara två dagar. Får ta och fixa ihop ett macro så jag kan slumpa mellan båda två eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig för vilket som är finast. Vid närmare eftertanke får nog Ashes vara med på ett hörn också! ;)

Detta innebär att vi sett 1 mount från Ragnaros och 1 från Alysrazor (som Neweqa tog hem rollen på). Får se om det blir flera! 

4 kommentarer:

Piranah sa...

Grattis! Vilken tur du har! Haha :) Tycker nog den lila passar bäst till ditt gear, men den röda är himla fin <3

Emma sa...

Vi får hoppas att vi inte blir besvikna i alla fall! :)
Fy vilken tur du har! Gz!

Lec sa...

Grattis!

Steph sa...

Tack allihopa! :D håller med dig Piranah, lila ser mycket bättre ut med gearet, men använder båda ändå ;)

Skicka en kommentar