CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 31 oktober 2011

Worst blogger EU

Försöker verkligen hitta lite inspiration till att uppdatera bloggen. Ibland vill jag uppdatera men kommer liksom inte på någonting tillräckligt nödvändigt att skriva om eller så tröttnar jag halvvägs genom ett inlägg.

Jag har bloggat i flera år nu om man ser till både denna blogg men också alla mina gamla bloggar (jag hoppade mellan olika hela tiden ett tag). Kanske börjar det helt enkelt bli så att man tröttnat på bloggandet? Man kanske inte kan hålla på hur länge som helst. Läser igenom gamla inlägg och funderar över vad jag egentligen skrev om då och svaret är: allt möjligt. Tusen olika onödiga saker som jag ändå tycker är ganska roligt att läsa om i efterhand. Så varför kan jag inte göra det nu? Konstigt.

Kommer försöka uppdatera lite när jag känner för det istället, de flesta gånger när jag funderat på att sluta eller ta en paus så har jag plötsligt kommit på tusen saker att skriva om, kanske blir så denna gång med! Skulle helt klart behöva uppdatera utseendet på bloggen också, men det får bli en annan gång, när jag känner för det :)

7 kommentarer:

Sara ~ Candis sa...

SV. Precis min tanke :D

Sofia/Akrie sa...

Du ska blogga för att du tycker det är roligt. Och om du tar en paus så kommer jag vara kvar när/ om du startar igen. :)

Steph sa...

Haha aw tack! :D

Shibby sa...

är samma här kommer inte på vad jag ska blogga om men för ett par år sedan bloggade jag om allt inget intressant och inget bra kanske men höll bloggen uppdaterad men inte längre xD

Steph sa...

haha det är inte lätt när det är svårt! ;)

Piranah sa...

Det är bättre att skriva när man har lust, inläggen blir bättre då ^^

Steph sa...

Ja, de blir ju det! Risken är bara att det tar några månader, haha ;)

Skicka en kommentar