CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 7 november 2011

Nytt i bloggen!

Som synes har jag gjort om lite i bloggen, det har kommit lite länkar och en ny header. Är inte helt klart ännu eftersom alla länkar inte leder någonstans, men det kommer komma upp allt eftersom! Gillar att blogger lagt till så att man kan göra sidor. Jag gillade den förra headern väldigt mycket men ville ha något nytt - jag tycker det är mycket roligare att blogga så fort det blir lite förändring!

Det har förstås hänt en hel del  ingame sedan jag sist bloggade. Vi har inte haft världens bästa vecka raidmässigt, faktum är att det varit ganska röriga raids med folk som har varit borta, folk som haft problem med datorer eller väldigt dålig fokus. Å andra sidan har vi haft det väldigt roligt när vi väl har kört och vi har dessutom kört igenom lite gamla raids - vilket ju jag tycker är jättekul! Behöver rep i både AQ, MH och BT så det lär bli några runs framöver :) nu funderar jag på om jag skulle ta och lägga ner lite tid på att spela PTR, har fortfarande inte gjort det fast jag laddade hem det för jättelängesen, haha. Vi får se!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Vi har lite samma :/ Har ju förlorat en av våra bästa healers så får prova olika nu... har inte varit sådär jättebra resultat :( Snygg ny header btw!

Steph sa...

Det är samma här, vi måste ha in en ny healer till 4.3, börjar bli lite stressigt ._. tack! :D

Skicka en kommentar