CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 7 november 2011

Mitt andra Mountain o´ Mounts


Ett tag var jag väldigt flitig med att farma mounts på Eponah - det var någon gång där i slutet av Wrath framförallt eftersom jag inte hade så mycket att göra på Cidien. Nu under Cataclysm har jag helt enkelt varit ganska nära 100 hela tiden men inte gjort så mycket åt det. Då och då har jag fixat lite - som att göra dailies vid Argent Tournament, och sakta men säkert har jag närmat mig.

Idag när jag och Crittycat gjorde ZA lyckades jag vinna björnen, så det blev en runda i Lost City of Tol'vir direkt efter där jag behövde achievet Headed South som var det sista för att jag skulle få min Volcanic Drake. Vi gjorde achievet igår några stycken men jag blev bop:ad och förlorade därmed de stacks man behöver för achieve, men nu gick det alltså bättre :)

Stort tack till alla som hjälpt till med både de senaste två mounts jag fått men också de jag fick i Wrath (speciellt Korpen som summade Anzu till mig och följde med till MGT)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar