CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 7 november 2011

Owner of Dragonwrath, Tarecgosa's Rest


The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles you.

Det största som har hänt denna vecka när jag inte uppdaterat var att jag fick min Legendary-stav i söndags! Det är första gången jag får en legendary någonsin och vad kunde ha varit mer passande för mig än en Legendary med anknytning till drakar? Jag till och med ÄR en drake numera!

Är oerhört glad över mitt nya vapen, väldigt snygg stav, häftig use och proccen ska vi väl inte tala om ;) det har inte gått alltför snabbt att skrapa ihop staven men den var helt klart värd all väntan. Tack alla fina guildies som bland annat stått ut med extraboss och wipes (för första staven!), hade aldrig gått utan er :)

Här nedan kommer några screenshots som jag tog när jag lämnade in staven och så bilden från början av questlinen som jag postade för första gången i ett gammalt inlägg. Blev ju dessutom ett nytt litet pet med staven, Lil' Tarecgosa som är mitt pet nr. 164!



11 kommentarer:

Sofia/Akrie sa...

Grattis1! Gud vad coolt!

Steph sa...

Tack! :D

kjuk sa...

Där har man belöningen på blod svett och tårar:D gz på dig<3 Den var du då värd.

Steph sa...

Tack <3

Beckychu sa...

Omg! Grattis!! :D

Steph sa...

Tack! :D

Piranah sa...

Grattis!! :D Jag kommer aldrig hinna få min T_T Önska mig lycka till!

Steph sa...

Tack! :D haha, lycka till! Om inte annat får ni väl gå tillbaka och farma klart den, borde ju gå relativt fort iaf ^^

Emma sa...

Håller med dig! :)
Cata instancerna är hemska nu för tiden. Får hoppas att de nya är i lagom längd och trivsamma x) Grattis till staven! Vill också ha den!

Steph sa...

Ja! Fast in the end lär man tröttna på dem med, men de kan ju alltid vara roliga lite längre än de föregående ^^ tack!

Merc sa...

7,5?! Jääklar vad tiden rusar! Krama honom från mig, har du ingen bild på honom? Sista bilderna jag såg var han ju fortfarande en plutt ju :)

Skicka en kommentar