CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 15 november 2011

Julafton i november!

Lil'Crit jagar en fjäril, har matat honom med en pet biscuit, därav storleken.
Blev väldigt glad när jag kollade i mailboxen nyss eftersom den innehöll ett paket från Critcrit. I paketet låg det gulliga lilla petet ovan! Guardian Cub har ganska många olika animationer och är ju så galet söt att man smälter lite, mrr! Förutom att jaga fjärilar så gör den kullerbyttor i luften, ryter och står på bakbenen. Tack Critty 

Han sa i förrgår att han hade en överraskning till mig och jag tog för givet att det var ytterligare en av hans racechanges (han gillar dem!) men det är tydligen 3 dagar cd på det, haha. Kunde aldrig ana att det var ett pet, faktiskt! Mycket bra start på dagen :)


Nu måste jag lägga på ett kol eftersom jag alldeles snart ska ner till studievägledaren och planera mina allra sista kurser som jag läser i vår. Hoppas det går bra! :) Brukar ha lite svårt att välja nämligen, haha.

2 kommentarer:

Piranah sa...

Åh grattis! Den är så söt. Vill jättegärna ha den också!

Steph sa...

Tack! :D

Skicka en kommentar