CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 26 november 2011

PTR: Nya dungeons

End Time
Eftersom vi inte hade någonting bättre för oss igår så körde jag och Crit igenom de nya instancerna på PTR:en. Kanske lite onödigt att göra det såhär pass sent, nu blir det ju ingenting nytt när den går live, haha, men roligt var det! Lite nya sätt att döda bossarna på, min favorit är timglaset inne i End Time som man kan vända och därmed får sina cd's, health, mana etc resettade. Bara att klicka, bränna alla cd's och time warp, burna och sedan vända timglaset igen. Känns som man borde ha varit arcane där! ;) Jag testade dock fire eftersom det fått sig en hel del buffs, var ju lika trevligt det!


Well of Eternity


Många fina nya miljöer i de nya instancerna och jag älskar ju fina ställen! Det som är nackdelen med att köra en pug på PTR är väl att de andra hela tiden stressar framåt så man egentligen inte riktigt har tid att titta på allting. Men annars var de vi körde med ganska roliga. Den ena var rysk och använde någon form av translator för att skriva vilket blev ganska roligt de flesta gånger han ville säga något:



Hour of Twilight
Återbesök i Dragonblight
Det blev nästan inga bilder från sista instancen eftersom jag och Crit hade fullt upp med att inte ta aggro från tanken, jag vet inte vad han höll på med i sista instancen? Warriorn kommenterade på all rp som hände, en drake föll ner död på marken och han konstaterade att "a random dragon died". Som sagt var det ganska roliga personer vi spelade med, även om jag helst spelar med guilden live sedan, haha. Dessa instancer blir nog trevliga att köra - åtminstone de två första veckorna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar