CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 28 november 2011

Race change?

Imorse lekte jag runt lite på PTR med rasbyten för att se hur Cidien skulle se ut som troll eller orc! Jag trivs väldigt bra som blood elf vilket är den enda horderasen som jag tycker är helt perfekt utseendemässigt (horde). Raserna ovan ser dock ganska badass ut och har bättre racials men det finns en del småsaker jag stör mig på:

Troll: De där gigantiska, två tårna som alltid, alltid sticker ut oavsett skor. Whats up with that? Jag vet att det är en otroligt liten detalj men alla gånger jag spelat troll har det alltid stört mig en aning, haha. Annars är de väldigt fina och jag älskar frisyren jag använder på bilden! Gear ser helt okej ut på dem med.

Orc: När jag säger att jag vill byta till orc brukar de flesta protestera direkt. Själv tycker jag att de ser rätt tuffa ut och racial är ju inte helt fel heller. Det som stör mig med dem är att de ser lite klumpiga ut och gearet är inte riktigt lika snyggt som på belf eller troll. Men som sagt: badass.

Om jag skulle göra en race change idag skulle det förmodligen bli troll. Har dock inte ekonomin till det eftersom det börjar bli läge att handla julklappar och är inte helt säker på att jag faktiskt vill byta heller, jag gillar ju blood elf! Vi får se helt enkelt, men det skadar ju inte att pröva när det är gratis ;)

6 kommentarer:

Piranah sa...

Troll female <3 Bäst på allt! Men ja, tårna är lite ghey. Man ser ju dom dock inte när man rör sig eftersom man bara ser baksidan ;) Haha

Orc female är tuffa, men de har så ful kroppsbyggnad och deras frisyrer är inte så snygga. Man måste i princip vara flintskallig.. :/

Steph sa...

Gillar ändå blood elf mest, de har fler snygga frisyrer att välja mellan, tycker jag iaf x) troll och belf har ju roligare färger att välja mellan också, orcs ser bara likadana ut haha

Piranah sa...

Jo, belfs kan man göra snyggare. Troll behöver lite nya och roligare frisyrer. Har bara 3 stycken alla mina har, haha.

Steph sa...

Ja! Jag gillar egentligen bara 2 trollfrisyrer x) orcs behöver garanterat också fler och roligare + lite mer smickrande frisyrer!

Lec sa...

du ska INTE göra race change!

Steph sa...

Haha, vi får se ;)

Skicka en kommentar