CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 31 december 2011

Blogginlägg

Såhär ser mitt bloggarkiv ut för de tre senaste åren. Det är ganska tydligt att jag bloggar mindre och mindre för varje år, fast det skiljer sig inte så brutalt mycket från 2010 till 2011, 2009 däremot... då skrev jag mycket oftare. Förklaringen är nog att jag under 2009 postade precis när jag kände för det medan jag tänker efter lite mer nu så det inte blir en enda oförklarlig mening. Det blir lite mer meningsfulla inlägg men samtidigt kan jag ibland känna att jag faktiskt Vill göra helt onödiga uppdateringar.

Bloggen var lite mer personlig förr och handlar numera nästan enbart om World of Warcraft, något som jag förmodligen kommer låta det bli lite ändring på, men vi får se hur 2012 blir som bloggår! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar