CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 29 december 2011

Till slut: Fox Kit


Ända sedan mina första dailies
i Tol Barad har jag dödat rävar i hopp om att få Fox Kit-petet. Oftast brukade jag göra dailies med någon eller flera andra så att jag kunde fokusera mer på rävarna än själva questerna, haha ;) efter att jag fått alla mounts och pets från dailies så fortsatte jag ändå att komma tillbaka till Tol Barad nästintill varje dag för att bara farma rävar och man kan nog lugnt säga att jag dödat tillräckligt många för att de borde ha blivit utrotade flera gånger om.

Många gånger har jag haft guildies med mig som gladeligen pvpat ner alla alliance som stått ivägen för rävfarmandet - för där har vi en av nackdelarna med petfarmande i Barad: alla pvpare som vill döda en! Det blir ganska mycket slöseri med tid vilket gjorde det ännu mer irriterande att jag aldrig fick mitt pet.

Jag gav nästintill upp hoppet om att få räven för länge sedan men har ändå fortsatt farma när jag har haft tid över och imorse var det till slut dags. Hade bara hunnit döda tre rävar när min lilla kompis äntligen droppade, vilken befrielse! Pet nr. 169!

6 kommentarer:

Erik sa...

Grattiis :) Kommer ihåg när jag hjälpte dig farma den i TB, kul att jag fick den för flera månader sen när du inte var med :<

Edholm sa...

Nice! :D

Wowmusicable sa...

Gz! Du har en väldigt bra Wow-sida, fortsätt uppdatera med inlägg. Kolla förresten in min wow-sida på Youtube med musik från alla wow-expansioner: http://www.youtube.com/user/Wowmusicable?feature=mhee

Steph sa...

Erik: Haha ja! Du hade sån himla tur med den ^^ tack så mycket!

Edholm: Verkligen :D

Wowmusicable: Tackar :)

Piranah sa...

Grattiis!

Steph sa...

Tack!

Skicka en kommentar