CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 26 december 2011

Lump of Coal

Transmorgad till tier 6!

Yay! Idag fick jag min efterlängtade lilla kolbit på Cidien när jag gjorde juldailyn. Har ju faktiskt lyckats få Lumpy på alten redan (samt en till Clockwork Rocket Bot som hon redan hade sedan året den var julklapp) men det var ju på min main jag ville ha honom. Nu saknas bara roboten för Cidien så är jag nöjd för i år! ;)

*
Har just varit ute vid vårt sommarställe och kollat till om stormen förstört något, allt hade klarat sig utom ett plastbord som inte riktigt hade stått i lä, det var praktiskt taget sönderslaget, haha. Var lite värre längre upp i skogen där det hade fallit ner en massa träd över vägen. För övrigt ser det ut som vår ute, fast det är väldigt kallt så det känns inte riktigt som vår ;) Lite snö till får gärna komma innan det är dags för våren, tycker jag!

Nu kommer snart min mormor och morfar över för lite julfika, en liten tradition vi har varje år. Så ska ta och fixa det sista :) ikväll hoppas jag på raid!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Gz!! Vill också ha Lumpy!

Steph sa...

Tack! Vill ha rocket bot! :p

Skicka en kommentar