CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 25 december 2011

Christmas carols

Hoppas ni hade en bra julafton igår, själv hade jag en väldigt mysig jul som vanligt :) Fick fina julklappar, god mat och framförallt trevligt sällskap i form av släkten! Kanske slänger upp ett inlägg lite senare med julklapparna.

Nu på morgonen blev det paketöppning inne i spelet och direkt efter jag fått den fina tröjan (snyggt med byxorna till va?) så stack jag iväg för att göra achievet. Lika bra att göra det så tidigt som möjligt innan alla har vaknat! Ett litet tips är att man absolut inte behöver flyga in i själva städerna, räcker att det bara står t.ex. Stormwind vilket det gör redan utanför murarna. Ganska smidigt sätt att slippa bli upptäckt av vakter eller andra spelare! Lycka till ni som ska göra det! :) Nu tänkte jag ta och spela lite Sims3 Pets/Husdjur som jag fick av min lillebror i julklapp.

God fortsättning!

1 kommentar:

Piranah sa...

Sims är nice :D Hoppas du gillar husdjur, det gör jag ^^

Skicka en kommentar