CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 23 december 2011

Raids under julen

Hur ser det ut i era guilds med raidande under julen? Vi verkar inte kunna köra något alls under de kommande två veckorna, extremt många tentative och vissa decline. Folk som reser bort för att hälsa på släkt och vänner osv. Lite tråkigt tycker jag eftersom jag gärna hade velat progressa lite mer. De som har lov borde ju kunna spela Mer under lovet och inte mindre! ;)

I onsdags fick vi lite tid på Yor'sahj heroic och trots att folk dc:ade hit och dit så gick det faktiskt mycket bättre än tidigare gånger vi prövat honom. Hann dock inte få många tries innan en av våra healers gick dc och förblev det under resten av kvällen, var bara att ställa in eftersom vi inte hade någon replacement. Väldigt surt men inte mycket att göra åt, shit happens! Vi får ta nya tag efter nyår helt enkelt :)

Igår var vi iväg och hälsade på min farmor i Norrtälje. Min faster var där med två av mina kusiner, den ena kanske vissa av er känner igen från bloggen om ni hängt med ett tag: Fenimal/Feni! Var jättekul att träffa allihopa igen eftersom vi tyvärr inte ses så ofta, får bli lite ändring på det tycker jag :) Blev förresten ingen raid igårkväll heller eftersom det inte bara var jag som var borta.

Som sagt, ytterst klent med raids under julen vilket både kan vara lite avkopplande men mestadels väldigt, väldigt tråkigt. Hoppas alla är utvilade och taggade efter nyår så vi kan ta lite fler bossar! Håller tummarna för att vi i alla fall kan hinna med en clear innan dess :)

2 kommentarer:

martin sa...

jaa trevligt att ses! det är allt för sällan :)

Piranah sa...

Ser ganska osäkert ut hos oss också. Men vi får eventuellt ihop 1 raid i mellandagarna i alla fall. kanske 2. men då blir det nog bara normal.

Skicka en kommentar