CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 21 december 2011

Amani Dragonhawk, mount #160

Shoppinglyckan håller i sig även idag! Såg någon skriva i trade om att han sålde några Trading Card Game-mounts så slog till på en Amani Dragonhawk för 135k guld. Han ville egentligen ha 150 men fick ner priset lite ;) Inte så farligt i mina ögon eftersom andra jag frågat velat ha mycket, mycket mer.

För några veckor sedan låg Savage Raptor ute för 150k och det hann jag inte köpa vilket jag tyckte var jättesynd, så när möjligheten till dragonhawken dök upp idag var det ju bara att ta den direkt! Med denna färgglada fågel har jag nu 160 mounts! En perfekt julklapp till mig själv :)

5 kommentarer:

kjuk sa...

De e allt en fin historia bakom de mountet:D Du hörde en del av den. Får ta och skriva ner den till dig haha

Steph sa...

Mm historien om hur Amani the Dragonhawk föddes och kom till mig, haha. Mycket fin!

Piranah sa...

Nice! :D Grattis!

Anonym sa...

135k....jeez! Jag har aldrig, och kommer förmodligen aldrig att äga så mycket G....Men den som har ska väl självklart använda dem på det som betyder något...så GRATTIS! :)

Steph sa...

Man kan väl säga som så att guldsamlande är nästan lika stor hobby som mounts/pets och själva anledningen till att jag samlar guld är ju för att just köpa mounts, haha så absolut ska man ha guldet till det som betyder! :) Sålänge man inte ska köpa dyra mounts behöver man ju faktiskt inte mängder av guld heller, men jag gillar att hänga vid auctionhouse ;) något av en hobby det med. Tack så mycket :D

Skicka en kommentar