CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 21 december 2011

Razzashi Raptor, mount #159

Jag, Kjukisar och Critcrit upptäckte för ett tag sedan att det går väldigt bra att 3manna mountbossarna i Zul'Gurub. Så, det är vad vi gjort i princip varje dag, jag som dps, Kjukisar som tank och Critcrit som healer på sin paladin. Neweqa har hoppat in och hjälpt till lite ibland också! Det var faktiskt hela teamet idag efter raid som körde när skönheten ovan droppade :) mount nr. 159! Tack så jättemycket för hjälpen med farmandet 

Innan vi började 3manna brukade jag signa upp för specific ZG eller försöka få random flera gånger om dagen. Har sett raptorn droppa en gång tidigare men förlorade roll den gången, pantern har jag fortfarande aldrig sett, men det kommer väl :)

4 kommentarer:

Critcrit sa...

Bra jobbat allihoppa!

Steph sa...

Mycket ;)

Piranah sa...

Grattis!
Har aldrig sett någon av dom droppa, och det känns ju som man varit där 10000 gånger :(

Steph sa...

Tackar! Jag har aldrig sett pantern och ja, man har ju varit där ett antal gånger med både main och alt :p

Skicka en kommentar