CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 20 december 2011

Julhandel


O.P.I
Animal-istic köpte jag idag när jag var iväg för att köpa lite julklappar. Man skulle nog kunna säga att jag har ett litet beroende när det gäller nagellack, framförallt O.P.I. Tycker inte riktigt att bilden ger färgen rättvisa, den är ganska ljust röd med lite skimmer/glitter. Underbart och passande till julen!

Köpte förstås en hel del julklappar också, till alla utom pappa eftersom han skjutsade mig. Blev ganska dyrt, men det är ju bara jul en gång om året :) älskar att ge presenter! Kan tyvärr inte skriva ut vad jag har köpt eftersom det finns risk för att de inblandade läser bloggen, haha. Det blir nog kanonbra hur som, är jättenöjd! Har ni köpt alla julklappar än eller är ni ännu mer ute i sista stund?

7 kommentarer:

Lec sa...

Klar sen länge med mina klappar;) vill ju inte ha det som förra året när jag sprang runt dagen innan typ

Steph sa...

Så gör jag varje år, lite roligare med tidspress ;)

Lec sa...

haha, men fick typ ett panikanfall förra året så vill inte ha det så igen:)

Piranah sa...

Var ute i god tid för första gången i mitt liv! Haha. Gillar inte när det är massor med folk som springer omkring och trängs >.< Blir ju så i Götet.
Har också blivit lite smått nagellacksberoende det senaste och har börjat med lite nail art! riktigt kul fast jag inte är så duktig ännu. haha. hade tagit bilder om jag hade hittat minneskortet till kameran >.<

Steph sa...

Nej det kan jag tänka mig, skitjobbigt att handla när det är för mycket folk!

Ah vad roligt! :D leta upp minneskortet!

Erik sa...

Bara köpt till Mamma, skulle handla igår och idag men blev inte av någon av dagarna, gick runt och kolla men hitta inget jag tyckte var kul att ge bort :(

Steph sa...

Usch det är så jobbigt när det blir så! Jag funderade ganska mycket innan på vad jag skulle köpa så var ganska säker på allt innan jag åkte, det var jäkligt smidigt faktiskt!

Skicka en kommentar