CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 18 december 2011

Merrymaker Eponah

Sådärja, då var årets Winter Veil-alt färdig med sin titel. Imorse fick jag de sista snöflingorna och kunde börja leta efter alliancespelare eftersom det var dem jag saknade. Det enda som tog lite tid var att hitta en gnome mage (blev lite överraskad där faktiskt, trodde den skulle vara enklast). Efter att ha stått någon timme i Dalaran och plöjt igenom några battlegrounds så loggade Crit sin alliancealt och fixade fram en mage som kom till Dalaran så att jag fick min titel: Merrymaker Eponah. Tackar! :)

Här hemma har vi klätt granen och mamma har bakat ännu mer julgodis (hon har bakat och stått i hela december på helgerna!). Så himla mysigt! Bara julklappshandel som saknas för min del, blev ingenting av det i veckan så imorgon ska jag iväg och se efter vad jag kan hitta. Har några idéer men tycker det är jättesvårt att köpa presenter, haha.

4 kommentarer:

Lec sa...

best warlock eu?

Steph sa...

Bara en tidsfråga!

Edholm sa...

Nice :D, hur många world events har du klarat nu? Har bara kvar "The Winter Veil Gourmet" på min hunter så är jag done jag med :)

Steph sa...

Jag har Children's Week, Elders och Love is in the air kvar för att få mount till Eponah :) I mina ögon är de några av de trögaste, vilket är anledningen till att jag bara gjort dem på magen, haha ;)

Åh grattis i förskott då ^^

Skicka en kommentar