CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 17 december 2011

Super happy fun time with Eponah


Eponah saknar bara ett achievement för Merrymaker nu - att kasta snö på olika ras/klass-kombinationer. Jag har fem stycken kvar och kan inte göra mer eftersom jag behöver Handful of Snowflakes. Tyvärr vill Winter Revelers bara ge mig Mistletoe eller Fresh Holly! Lär dock hinna få de där fem sista innan eventet är slut. Tror den största utmaningen blir att hitta allihopa, får leta lite i battlegrounds efter alliancecombos :)

Efter att ha tagit bilden på Eponah med Revelers i bakgrunden kände jag att hon inte riktigt ser ut som en ond warlock och skyndade mig därför att transmorga henne. Lite snyggare och lite mer Burning Crusade! Framförallt mycket bättre när det inte syns så bra att man har ett litet ihop-plock av gear i olika färger och former.

2 kommentarer:

Piranah sa...

Finns många snygga warlockset ^_^

Steph sa...

Ja, verkligen! :)

Skicka en kommentar