CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 15 december 2011

Winter Veil och altraid


Äntligen är Winter Veil igång ingame, mitt favorit world event eftersom julen är min absoluta favorit högtid! I år blir det fokus på titel åt Eponah (min warlock-alt). Har kommit en bra bit redan idag så snart är hon Merrymaker också :) Bilden ovan är faktiskt en väldigt gammal bild på min warlock, under hennes första Winter Veil tror jag. Hittade den bland en gammal mapp med screenshots som jag sparat. Kul att ha :)

Hoppas för övrigt på att få Lumpy till Cidien i år, som alltså är det nya lilla petet man kan få ifrån Winter Veil. Jag har haft extrem out med petet från Midsummer eftersom jag inte fått det ett enda år så jag kanske inte ska hoppas på för mycket med den lilla kolbiten, vi får se helt enkelt. I värsta fall kommer det ju ett år till efter detta, haha.

Idag skulle vi egentligen ha kört mainraid eftersom det är torsdag men hade inte full grupp så istället drog vi ihop alts och friends för en liten altraid i Dragon Soul istället. Vi plockade de fyra första bossarna på normal och Eponah fick en fin ring! Tillsammans med wanden hon fick förra veckan så har nu min alt två saker som är bättre än vad min main har, haha. Så kan det gå!

Nu ska jag kolla lite forum och bloggar innan det är dags att sova. Kanske att det får bli lite, lite Skyrim också fast risken är att man blir uppe halva natten. Har det så sjukt mysigt här i mitt rum förresten eftersom jag fick upp julgranen idag, så nu är det så julpyntat det kan bli :)

2 kommentarer:

Martin sa...

man önskar nästan att man körde aly under Winter Viel dock! deras träd är mycket snyggare :c våran är typ..grå?

Steph sa...

Ja, dessutom kan ju vi inte bli röda gnomes längre utan blir gröna = dåligt!

Skicka en kommentar