CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 3 december 2011

Transmogrification

Jag har inte brytt mig så mycket om transmogrification och fixade inte någon ny look till Cidien förrän igårnatt. Använde mitt t6 på PTR så det hade jag redan tröttnat på en aning och valde därför att kolla på lite andra alternativ och fastnade för en robe jag kunde göra med tailoring! Anledningen till att jag valde detta utseende är att jag tyckte det gick bra ihop med Tarecgosa och legendarystaven framförallt, och så tyckte jag att det blev himla snyggt förstås! Passar bra för Cidien som den drakjägare hon är. Får se hur länge det får sitta på :)

Såhär ser några guildies ut som också transmorgat:
Fina va? :) Det är så roligt att se hur andra valt att göra med sitt gear!

6 kommentarer:

martin sa...

den där fenimal såg riktigt bra ut måste jag säga

kjuk sa...

Oh ja de e så man ser ut. Fan va fint t5 för paladin är:D

Synr sa...

Fenimal, samma Fenimal som lirade på Outland i TBC/WOTLK?

Steph sa...

Synr: Yes, det är samma Fenimal!

Lec sa...

Ja ser dock coolast ut. .

Synr sa...

Kommer allt ihåg han i Reverse Gaming ;)

Skicka en kommentar