CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 26 januari 2012

Elder Eponah


För ett par dagar sedan gjorde jag klart det sista för Elder-titeln på Eponah! Hade ju inte så värst mycket kvar så var bara att besöka några dungeons och döda Omen så fick jag min titel. Själva titeln i sig är ingen favorit för mig, tror nästan aldrig jag använt den på Cidien och lär inte göra det på Eponah heller. I detta fall var det mest nödvändigt ont för metan ;) sen är det ju förstås trevligt att ha lite achieves att pyssla med när man är inloggad.

Nu behöver jag bara Love is in the Air och For the Children för att få mountet! Ser minst av allt fram emot For the Children eftersom jag kommer ihåg pvp-achievet som ganska jobbigt, men vi får väl se om det fortfarande är det.

Visst är Eponah snygg i sitt tier 13 föresten? Har transmorgat henne mellan t6 och t10 och inte haft en tanke på att bara visa det set hon egentligen har på sig, som jag har haft nästan hela tiden (hade väldigt tur med tierdrops i LFR). Bältet behöve jag göra någonting åt men utöver det så är hon snygg! Har varken kört LFR eller altraid på evigheter och vet inte när det blir av igen riktigt heller, alts ska man vara sugen på att spela, annars är det ingenting jag gör om jag inte verkligen behöver. Achievements är en annan femma!

Nej, nu ska jag ta och plugga lite så det blir gjort, ligger lite före i planeringen vilket är superskönt, hade tänkt fortsätta med det, puss!

4 kommentarer:

Mordurion sa...

141 Wipes på Yor'sahj förresten? :S

Steph sa...

Hej Mord, det var inte igår! Ja det har verkligen blivit en hel del wipes :) men han har ju iaf dött till slut! Man får göra det bästa av situationen :)

Zephs sa...

Vem fan bryr sig om vad du tycker Mord? Fega kukar har ingen talan.

Edholm sa...

Håller med dig om att Elder är riktigt tråkig, man gör som inget vettigt, visst, ganska bra läge att plocka explorer eller classic dungeonmaster om man inte har det men i övrigt tycker jag den är tråkig.

Skicka en kommentar