CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 25 januari 2012

Circle of Flame


Idag fick äntligen en del som jag farmat till transmorg ett tag! Circle of Flame droppar av Ambassador Flamelash i Blackrock Depths och är ett brinnande cloth-head. På armory ser det inte speciellt smickrande ut, ser bara ut som en röd liten sten, men ingame är headet desto snyggare! Passar ju bra till en fire mage med ;)

Jag vet inte riktigt hur många kills det blev innan headet droppade men det var ganska många. Fördelen med BRD är ju att man kan resetta den och köra hur mycket man vill, själv har jag bara tagit några rundor per dag när jag känt för det. Har haft stor nytta av Direbrew's Remote som tar en till ett rum väldigt nära Flamelash, väldigt smidigt och bra!

Ett snyggt och lättfarmat head för den som är intresserad av transmogrification, det enda som behövs är tid och lite tur med drops och i annat fall gott tålamod!

7 kommentarer:

Tyranni sa...

Har samma på min mage. Droppade medan jag levlade så jag slapp farmandet. Grattis till en riktigt snygg huvudbonad. :D

Steph sa...

Ah vilken tur :) Tackar!

Erik sa...

Åj! Såg riktigt fräckt ut :D

Steph sa...

Ja visst gör det? ^^

Piranah sa...

Var inne och farmade den häromdagen jag med! Hehe. Ingen tur dock ;)

Piranah sa...

Grattis btw!

Steph sa...

Tackar! :D bara att farma på så får du det med ^^

Skicka en kommentar