CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 25 januari 2012

Inköp slutet av december+januari

Här är mina senaste inköp! Allting utom nagellacket och väskan låg under hundralappen så personligen tyckte jag de var kap ;) väskan var förvisso också ett kap, 1100 kr på rea, köpte den för julklappspengarna! Jag shoppar ju inte så mycket just nu eftersom jag inte har ett jobb och därmed bara har studiebidraget, känns bättre att spara då utifall att, men ibland måste man få unna sig :)

Nagellacket var jag bara tvungen att ha, har haft ögonen på det ett bra tag men köpt andra istället, slog till när jag ändå skulle beställa lite annat. Teenage Dream heter lacket och är från Katy Perry-kollektionen för OPI. Som jag nämnt tidigare älskar jag nagellack och O.P.I är favoritmärket! Kostar visserligen en hel del men helt klart värt pengarna tycker jag, bra hållbarhet och underbara färger, dessutom räcker de länge!

Boken är sådär lagom nerdy, min första WoWrelaterade bok, valde en om Arthas eftersom den loren intresserar mig mest, får väl se hur den är när jag får tid över att läsa, lär inte bli under historiakursen i alla fall, den saken är säker! ;)

Tror jag kommer lyckas hålla mig på dessa inköp under januari, ska försöka spara så gott det går även om det kliar i shoppingfingrarna, ganska sugen på att köpa lite vårmode och ett par nya skor senare, men vi får väl se hur det blir med den saken, haha! Härnäst blir det kurslitteratur till Mediekommunikation B... wooh ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar