CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 24 januari 2012

Lunar Lantern, pet #171



Lunar Lantern är alliance varianten av Elder-petsen. Jag behövde inte jobba speciellt hårt för denna eftersom jag köpte den på AH i Booty Bay för 500g av Crit som farmade ihop den på sin allydruid! Tack 

Bilden skulle ju visserligen kunna vara ett screenshot på själva draken men det är alltså den lilla blå lyktan under vingarna som det ska vara fokus på - faktiskt! Tyckte bara att färgschemat passade så bra tillsammans med petet. Screenshotet är taget i Deepholm! Lunar Lantern blev pet nr. 171!

På tal om Elder-eventet så har jag jobbat en hel del med det på min warlock under dagen, har inte så långt kvar nu tills jag får min titel, Dungeons/Northrend/Cataclysm/Omen. Nåja, kanske är en del ändå... men det brukar gå ganska fort när man väl tar tag i det, jobbar på det just nu :)

3 kommentarer:

Critcrit/Adjectíve sa...

Vilken FIN BILD Steph!

Steph sa...

Bäst bild EU?

Piranah sa...

Gz!

Skicka en kommentar