CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 20 januari 2012

Huntern är 85!


Skulle inte sagt för mycket igår, vi missade nämligen en hel progressraid på Hagara tack vare att två personer inte kunde komma, tyvärr. Hoppas på en extraraid tisdag, även om det kan vara svårt att få ihop det ibland på grund av jobb och sådant. Inte det trevligaste, men över till något roligare: min hunter är nu level 85!

Vet inte riktigt vad jag ska göra på henne nu, som jag nämnt innan så är ju inte alts något superintresse för mig egentligen och ändå sitter jag här nu med druid, warlock, warrior och hunter på 85. Vad hände där? ;) Kommer förmodligen försöka ordna professions i alla fall, gearandet får bli senare, just nu är jag så oerhört trött på LFR redan. Det är verkligen en mardröm med en dålig grupp och varken LFR/normal-DS lockar mig längre. Petsamlande blir det nog betydligt mer av tror jag :)

Ska försöka plugga lite nu, har en jobbig uppgift kvar till helg, bara att bita ihop!

3 kommentarer:

Edholm sa...

Man gratulerar :D

Piranah sa...

Gz!! Mjo, LFR är inte så kul längre, haha.

Steph sa...

Tack så mycket :D

Skicka en kommentar