CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 13 januari 2012

Ny transmorg till Cidien


Cidien har fått ett nytt transmorg-set, lite mörkare och kanske inte lika mycket mage som de jag haft innan, lutar nästan lite mer åt warlock, men jag gillar det! Måste ju säga att det här med transmorg är väldigt mycket roligare än vad jag förväntade mig från början. Jag var inte så värst intresserad av det då det släpptes men nu tycker jag det är jättekul att samla på sig snyggt gear. Just detta var ganska enkelt att få ihop. Shoulders droppar inifrån normal Magister's Terrace och resten köpte jag.

Shoulders: Duskhallow Mantle - droppar från tredje bossen i MGT normal, väldigt lätt att sola på level 85
Chest: Tormented Demonsoul Robes - finns att köpa för 520 justice points i Shattrath & Isle of Quel'Danas
Gloves: Enslaved Doomguard Soulgrips - 390 justice points från samma vendor
Waist: Runecloth Belt - från tailoring, jag var dock lat och köpte mitt från AH, 30g
Feet: Slippers of Dutiful Mending - 390 justice points från samma vendor som chest&gloves

2 kommentarer:

Critcrit sa...

Med den hastighet som du byter transmog sett och med tanke på att du hadde mer eller mindre fulla bags+bank så kommer du nog inte kunna fixa fler :P

Transmogen e dock snygg.

Steph sa...

Får helt enkelt flytta över lite till alts eller göra mig av med saker man inte behöver ;)

Skicka en kommentar