CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 15 januari 2012

Spirit beast nr. 2: Skoll


Skoll var en av de största anledningarna att jag ville levla min hunter från början, har alltid älskat det petet! Eftersom jag lämnat Northrend bakom mig då jag börjat levla har jag inte haft så mycket tid över för att campa, även om jag stannade en stund då jag tog 80. Igår kom jag till level 83 och då jag inte är något big fan av Cataclysm-levlingen (det gick snabbt att tröttna på den!) så tänkte jag kolla lite efter Skoll och Loque'nahak istället. Igårnatt var de inte uppe men nu när jag loggade in imorse plingade NPC-scan till då Skoll var i närheten och jag kunde tämja honom!

Nu återstår det bara att komma på ett namn till honom, han kan ju inte heta Spirit Beast...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thor kanske? Eftersom det är åskans gud och Skoll typ.. blixtrar ibland :)

Steph sa...

Bra förslag! Just nu heter han Stormvarg, för att Storm inte gick och Arcturis heter Snöbjörn ;)

Skicka en kommentar