CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 8 januari 2012

Pet hunter


Här är mitt senaste projekt inom levling, min hunter! Hon har funnits väldigt länge, en karaktär som fick alla levlar förut när jag raf:ade. Jag har låtit henne stå sedan dess, loggat in ibland och gjort ett försök till att börja levla men har aldrig riktigt orkat, förrän nu. Det har med pets att göra, överraskande nog ;) med tanke på att jag har alla mounts och pets som jag kan farma ensam på Cidien så kom jag på att jag kan börja samla på hunterpets! Dessutom tycker jag att det är en rolig klass att spela, så det blir ju två i ett!

Min första spirit beast blev Arcturis som är en spectral bear. Han finns i Grizzly Hills och är ganska lätt att campa eftersom han bara har ett enda spawnställe (intill floden vid Amberspine Lodge). Jag har campat honom lite då jag inte orkat questa men igår var det Critcrit som campade när han spawnade och gav mig en summon! Thank you! :)

Tog alldeles nyss level 80 på huntern så nu måste jag bestämma mig för om jag ska campa Skoll redan nu eller dra iväg och levla till 85 först. Svårt val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar