CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 31 januari 2012

Plugg 24/7

Dåligt med bloggande nu, sista veckan med Historia A så denna vecka har jag 2 stora prov som omfattar hela kursen + en inlämningsuppgift/uppsats = väldigt mycket plugg. Därmed blir det inte mycket tid över vare sig till WoW eller bloggen, men efter denna vecka är kursen äntligen över. Har varit den jobbigaste hittills! Aldrig varit så trött förut som jag varit under dessa veckor, haha.

Anmälde mig till Högskoleprovet i förrgår, har aldrig gjort det innan men har gjort lite testprov. Är mest nervös över mattedelen eftersom det verkligen inte är min starka sida, men hoppas det går vägen ändå :) vi får se! Ett tag kvar tills själva provet är så har tid att plugga lite mer, efter Historiakursen vill säga ;)

4 kommentarer:

Tonje sa...

Lykke til! :)

Steph sa...

Tack! :)

Lec sa...

Provet klarar du lätt!

Lec sa...

Historia provet menar jag då alltså:D går nog kanon på det andra också

Skicka en kommentar