CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 4 februari 2012

Felheart Raiment

Såhär ser min alt Eponah ut just nu i Felheart Raiment, utom hennes gloves som är Gauntlets of the Sun King. Hade först inte tänkt transmorga om henne förrän jag fått gloves men eftersom det såg helt okej ut med de andra så fick de bli ett byte av outfit ändå - ombyte förnöjer! Setet droppar förresten i Molten Core som jag drog igenom tillsammans med Crit i veckan. Följde med honom efter att jag försökt få bindings på Cidien, vilket som vanligt inte gav utdelning, men för Eponah & Adjectíve droppades faktiskt Bindings of the Windseeker! 

Har ju inte spelat så värst mycket på senaste tiden men nu är äntligen historiakursen avklarad (förutom betygssamtal i veckan) så nu lär jag få lite mer tid över. Lär få fullt upp med uppkommande Love is in the Air eftersom jag behöver titel till Eponah och mounts till Cidien. Hoppas på att ha lite (extrem) tur med Love Rocket i år, fast det lär väl inte hända, haha!

Fick förresten petet Strand Crawler på Eponah när jag gjorde fishing dailyn, vilket ledde till att jag nu skrapat ihop 107 pets på Eponah. Kanske borde ta och satsa på petachieves där med eftersom hon redan har 100+ mounts? Tänkte dock börja med att försöka fiska upp sköldpaddan till henne och samtidigt få ihop lite mats till Fish Feasts samt maxa fishing skill. Bäst att sätta igång direkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar