CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 5 februari 2012

Darkmoon Despoiler



Yay, alla artifacts är nu inlämnade och klara på Cidien så att jag äntligen kunde få mitt achievement! Har varit lite svårt att få ihop det eftersom jag aldrig fått tag i en A Treatise on Strategy innan. Själva achievet har även blivit resetat mellan varje Darkmoon Faire så varje gång har jag varit tvungen att samla om alla artifacts igen, men denna gång hade jag tur. För det första fick jag några artifacts av Knorp när han slutade spela och Crit hade både Monstrous Egg och Grimoire som jag fick och så lyckades jag köpa en Treatise för 2000 guld via AH.

Jag får medge att jag inte farmat så mycket för någon av dessa artifacts utan istället jagat dem på AH. De från PVP skaffade jag själv och har sett 2-3 droppa i heroics, har däremot inte haft lika stor tur med rolls ;) tycker det är trevligt att de faktiskt inkluderade ett achievement som inte gick lätt att få direkt första dagen eftersom de flesta DMF-achieves inte krävde speciellt mycket arbete. Mer sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar