CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 12 januari 2012

Raidtimes

Från en progresskväll på Yor, blev väldigt snygg av en Potion of Illusion!
Kände för att uppdatera lite här eftersom jag gett mig själv ledigt denna eftermiddag efter allt hårda pluggande! Har bara lite kvar att göra denna vecka så kör slutspurten imorgon, borde bli klar på ett par timmar. Hade alldeles nyss betygssamtal för min Mediekommunikation-kurs och det gick strålande, ytterligare ett betyg officiellt avbockat :) funderar på att köpa något till mig själv för att fira, måste ju få unna sig lite!

Igår var det raid, gick väldigt smidigt att ta ner Yor'sahj igen. Denna gång dog han mycket snabbare än förra gången, grymt! Faktum är att addsen gick ner så snabbt att jag knappt hann spreada bra combustions, verkligen en improvement då vi tidigare kunde ha adds från den svarta fasen uppe en stund. Väldigt härligt att se att alla blir bättre samt att våra nya trials presterar :-) vi fick därmed ganska mycket tid på Zon'ozz, första progressraiden på honom och jag måste säga att det gick över förväntan, om det går lika bra ikväll lär han dö. Om inte annat lär vi få väldigt fina tries, ser fram emot kvällen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha tack så mkt :) Ska försöka med det!

Critcrit sa...

Bra jobbat allihoppa.

Skicka en kommentar