CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 9 januari 2012

Tier 13 - blood elf mage

Med vår Yor'sahj kill igår droppade Vanquisher-legs för första gången för oss. Jag har inte direkt haft tur med några drops så därför var det jätteskönt att de äntligen droppade då de gav mig 4set! Efterlängtat :)

Innan tier 13 kom ut tyckte jag att setet såg ganska hemskt ut, men nu när jag väl har det så ser det helt okej ut faktiskt, kanske för att jag är blood elf?!

Skippade show head eftersom jag dels inte är så förtjust i det men också för att färgschemat inte går ihop då det är min enda LFR-del. Något som inte heller passar in är förresten Gloves of Liquid Smoke som jag använder som offpiece, de har samma look som priestsetet vilket inte ser så jättebra ut med magesetet, men det gör ju inte så mycket ;)

Jag håller på att samla ihop en recolor av Transcendence-setet på tal om priesttiers, så får se om det åker på istället, men tror att jag ska köra med t13 ett tag till eftersom det inte såg så farligt ut som jag hade trott! Lite konstig urringning framtill bara, eller hur?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sideboobs!

Edholm sa...

Man gratulerar till att ni fick ner han samt till looten :)

Steph sa...

Tackar! :)

Piranah sa...

Hehe. Jag tycker också det ser bättre ut nu! Antagligen för att allt ser hemskt ut på human male.. hehe.
Och jag stör mig faktiskt lite på att glovsen är som prästsetet >.< Har dom också. LFR .. yay! och mitt set ser galet ut med LFR roben.. behöver bara den för att få alla riktiga nu iaf :)

Grattis!

Steph sa...

Jo på human male såg det ju helt förskräckligt ut, haha! Får fixa gloves sen för transmorg x) dock har vi fått så oehört få tokens så jag kommer få vänta länge både på normal head och isåfall gloves (fast det gör ju inte så mycket, de behöver jag inte som headet, haha).

Tack! :D

Skicka en kommentar