CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 17 april 2012

Reins of Poseidus


Reins of Poseidus, 42.000 guld. Värt för att aldrig mer behöva farma under vatten! Mitt senaste tillskott i samlingen :)

Imorse var jag uppe redan 8.30 och dammsög huset samt fixade betygssamtal för Multimedia som jag fick MVG i, underbart! Nu gäller det bara att ta sig igenom ergonomikursen, min bok har fortfarande inte kommit vilket jag blir lite stressad av (jäkla adlibris!). Får plugga mycket i helgen om inte annat! Har varit hos frisören i hela tre timmar också, gick från mitt ljusblonda till brunt hår, mycket nöjd :) nu blir det snart lite film och sen sova tror jag!


2 kommentarer:

kjukisar sa...

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge som man brukar säga:D

Sen GZ till MVG. Mycket fint gjort

Piranah sa...

Grattis!

Skicka en kommentar