CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 9 april 2012

Swift Springstrider, mount #169

Glad påsk! Lite sent kanske men har inte haft tid eller lust att blogga direkt. Har varit en hel del att göra i min nuvarande kurs som är multimedia, så det kanske är tur att vi clearade hela Dragon Soul redan i onsdags. Den här veckan ska ägnas helt åt det praktiska slutprovet i multimedia, något som lär ta upp väldigt mycket tid det med. En hel del att göra! Vissa saker är ganska roliga, andra skulle jag helst slippa, men i slutändan ger det ju ett betyg :)


Gick upp tidigt imorse, tänkte unna mig lite betaspelande innan jag börjar med första delen av provet, men den nya betabuilden kraschar ofta för mig och ett flertal quester har blivit buggade, så får nog stå över det! Har inte hunnit spela den så mycket alls sedan jag fick den, men det blir nog tid över någon dag.

Fixade Springstridern igårmorse förresten. Inte en så värst vacker skapelse, tycker att de nya stridersmounten är ganska fulsöta och så känns de på sätt och vis lite inslängda i spelet bara för att få spelarna att fortsätta göra events. Tog mig ett par timmar att få ihop de 500~ ägg som behövdes för mountet, den droppade alltså inte. Däremot fick jag 2 pets som jag skickade iväg till några alts, alltid något! Kommer förmodligen farma ihop titeln till någon av mina alts med, är ju trots allt väldigt lätt om man är där vid rätt tid :)

Nu ska jag ta och titta igenom några tutorials för Audacity eftersom jag måste mixa ihop ett antal klipp och göra något vettigt av det, uppgift 1 i provet! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar