CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 16 april 2012

Ergonomi, 50p

Idag påbörjar jag min sista kurs via KomVux, ergonomi. 2,5 vecka och sedan är jag klar med det som borde ha varit klart för flera år sedan, gymnasiet.

Jag ångrar väldigt mycket att jag inte tog tag i allting när jag väl gick gymnasiet, jag hade sparat så mycket tid. Vart mina KomVux-betyg kommer ta mig har jag ingen aning om, flera lärare jag pratade med var väldigt negativa till det och menade på att jag förstört mina chanser för högskola ganska rejält. Den som lever får se! Jag kan inte göra något åt denna situation nu så länge jag inte bygger en tidsmaskin ;) Det är i alla fall väldigt, väldigt skönt att jag nu äntligen börjar bli helt klart.

Det enda som blir konstigt med denna kurs är att den är anpassad för folk inom vården, så frågorna är väldigt inriktade på äldrevård medan ergonomin på gymnasiet mer handlade om hur man sitter vid datorn etc. haha, men det ska nog gå ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar