CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 29 maj 2012

Frostfire Garb

Potion of Illusion gjorde mig till en stilig blood elf...
Igår blev det lite Sartharion och Naxx25 på två personer vilket gjorde det riktigt kul! Jag och Crit (på sin DK) körde igenom halva Naxx för att få tag i det bälte jag behövde samt gloves från Sartharion. Tur att de droppade! Vi tog lite hjälp av Kjukisar i Construct Quarter eftersom bland annat Gluth är lite knepig där, samt Patchwerk som slår rätt hårt om man bara har en tank. Lyckades få mitt achievement från Thaddius också som jag saknat i en halv evighet - score!

Fick som sagt var klart mitt set och kan äntligen se ut som jag gjorde i början av Wrath igen! Har varit irriterad över att jag gjort mig av med allt gammalt gear så det är ju verkligen bra att man kan farma om det igen. Dessutom är det trevligt att få lite omväxling från att bara göra ingenting i Orgrimmar ;)

4 kommentarer:

CRITCRITLOLZ sa...

Ja de va en väldigt rolig dag minsann!

Steph sa...

Minsann! ;)

Beckychu sa...

Åh! Det är nog det snyggaste setet till mage! Jag har det till min. ^^ Bara shoulders dock, det är alltför lite folk som vill göra gamla raids på Frostmane. Inte många som kan de gamla tactsen heller så de kan ta sig igenom.

Steph sa...

Ja, det är riktigt snyggt! :) vad trist! Det är ganska dött i min guild nu också eftersom det är sommar och slutet på en expansion men det brukar alltid finnas någon man kan tjata med sig ;)

Skicka en kommentar